383 800 199
Acana + párky
Fitmin krmiva

Reklamácie

Ak ste už zavítali na túto moju webovú stránku, zrejme nie je s Vašim tovarom niečo v poriadku, prípadne Vám nevyhovuje a priali by ste si ho vrátiť alebo vymeniť. Všetko je u mňa samozrejme možné. Na všetky reklamácie a odstúpenie od kúpnej zmluvy sa snažím reagovať ihneď a vyriešiť všetko, predovšetkým k Vašej spokojnosti. Uvádzam tu malý návod, ako k veci pristúpiť.

Reklamácia dodaného tovaru:

Pri dodaní Vami objednaného tovaru môže nastať hneď niekoľko nepríjemností:

  1. Tovar prišel poškodený - potom je nutné bezodkladne zaobstarať fotografie tovaru a spolu s reklamačným formulárom nám ich zaslať na našu e-mailovú adresu info@vaschovatel.sk. Do formulára, prosím tiež vyplňte Váš navrhovaný spôsob reklamácie.
  2. Prišiel Vám tovar, ktorý ste nemali objednaný - v tomto prípade bude zrejme chyba na našej strane a bude pre zlý tovar objednaný zvoz, ktorý si zlý tovar u Vás doma vyzdvihne a obratom Vám bude poslaný tovar správny. Aj v tomto prípade je však nutné vyplniť reklamačný formulár, ktorý nám zašlite na náš e-mail info@vaschovatel.sk
  3. Objednávka nebola kompletná - potom je nutné opäť bezodkladne zaobstarať fotografie všetkého dodaného tovaru a spolu s vyplneným formulárom, do ktorého uvediete, ktorý tovar chýba, zaslať na náš e-mail info@vaschovatel.sk.
  4. Prešla expiračná doba - aj to sa bohužiaľ občas stane, aj keď samozrejme tovar neustále preverujeme a kontrolujeme. Pokiaľ Vám teda doručíme tovar s končiacim dátumom spotreby, opäť je nutné vyplniť reklamačný formulár, ktorý nám zašlite na e-mail info@vaschovatel.sk. Potom bude z našej strany objednaný na daný tovar zvoz a následne Vám bude odoslaný tovar nový.

Odstúpenie od kúpnej zmluvy:

Nie je v podstatne nič iné ako vrátenie nevyhovujúceho tovaru v zákonnej lehote 14 dní od dátumu doručenia na Vašu adresu. V tomto prípade postupujte nasledovne.

  1. Na tejto stránke dole nájdete formulár na vrátenie tovaru, ten prosím vyplňte. Napíšte, či si prajete tovar vymeniť za iný, prípadne vypíšte číslo účtu, kam Vám bude suma za daný produkt vrátená. Všetko je potom nutné zaslať na našu adresu VAPASKO s. r. o., Ke Hřišti 318, Nové Dvory, 285 31.
  2. Po prevzatí tovaru na sklad a jeho následnej kontrole Vám budú počas 14 dní vrátené peniaze. V prípade výmeny doobjednáme tovar nový, a to Vám pošleme na uvedenú adresu.

Pre čo najrýchlejšie vybavenie Vašej reklamácie alebo aj odstúpenie od kúpnej zmluvy odporúčame tieto pravidlá dodržať, jedine tak všetko prebehne rýchlo, hladko a samozrejme k čo najväčšej Vašej spokojnosti.


V prípade celkom ojedinelých reklamácií tovaru nás kontaktujte telefonicky na čísle +420 383 800 199. Objednáme Vám zvoz, ktorý od nás máte ZADARMO.

Pri zvoze zásielky späť k odosielateľovi je nutné, aby bol tovar zabalený v pôvodnom obale (krabici). Do balíka pribaľte vyplnený reklamačný formulár (pozri nižšie).

Dôležité súbory pre vybavenie Vašej reklamácie:

Odstúpenie od zmluvy:

V prípade, že odstupujete od kúpnej zmluvy, priložte k vrátenému tovaru vyplnený sprievodný list.

 

Odoberajte náš newsletter

Dostávajte od nás zadarmo akcie a zľavové kódy, o ktorých sa inde na webe nedozviete.