Reklamácia tovaru

Človiečik, pri dodaní tovaru môže nastať hneď niekoľko nepríjemností.

  • Tovar prišiel poškodený
  • Prišiel tovar, ktorý si nemal objednaný
  • Prešlá expiračná doba

V prvom kroku musíme nájsť požadovanú objednávku. Prichystaj si jej číslo, ďalej budeš potrebovať svojue-mailovú adresu, pod ktorou si objednávku odoslal.

 

Nastavenia ochrany osobných údajov

Prispôsobíme sa vašim potrebám. Aby sme mohli byť čo najlepší, potrebujeme váš súhlas na používanie jednotlivých súborov cookie a na poskytovanie údajov tretím stranám. Súhlas môžete udeliť kliknutím na tlačidlo "Prijať všetko".

Prijať všetko Odmietnuť

Nastavení cookie

Zde máte možnost povolit jednotlivé cookies podle Vašich preferencí. Viac informácií o spôsobe spracovania cookies nájdete v sekcii Bezpečnosť a ochrana osobných údajov.

Súhlasím so všetkými Odmietnuť